كفپوش هاي طرح پاركت pvc

موكت ، چمن مصنوعي ، كاغذ ديواري چمن مصنوعي و پوستر ديواري

كفپوش هاي طرح پاركت pvc

۱۷ بازديد

بازسازي ظاهر خانه با تغيير مبلمان ، لوازم جانبي و رنگ ديوارها هر زمان كه بخواهيد مي تواند نسبتاً آسان باشد ، اما كف معمول بيشتر در آنجا مي ماند. بنابراين ، قبل از انتخاب طبقه براي نصب ، بايد زمان دقيق را انتخاب كنيد تا دقيق ترين گزينه را در ميان گزينه هاي موجود در بازار انتخاب كنيد ، زيرا شما مي توانيد كفهايي از وينيل ، سراميك ، چوب ، سنگ و غيره پيدا كنيد ، هر كدام از آنها داراي خصوصياتي مستقل كه با توجه به نيازهاي اصلي شما ، مزايا يا معايبي را فراهم مي كنند. مطمئناً وقتي به فكر بازسازي منزل ، محل كسب و كار يا محل كار خود هستيد ، ليست طولاني از نيازها به نظر مي رسد كه مي خواهيد براي بازسازي آن را در نظر بگيريد ، شايد مواردي از قبيل هزينه ، كيفيت ، دوام ، سهولت نگهداري و ظاهر برخي از موارد باشد از آنهايي كه روي ميز هستند ، و در آن لحظه است كه شما به دنبال بهترين پيشنهاد در بازار مي گرديد و مطمئناً يكي از بهترين مشخصات ليست برنده خواهد شد. بنابراين از آنجا كه تصميمي نيست كه شما بايد به راحتي آن را انتخاب كنيد ، ما در Vinisol 9 موردي را كه بايد قبل از قيمت كفپوش طرح پاركت بدانيد به اشتراك مي گذاريم:

1. انواع طرح ها و سبك ها
مواردي كه بايد قبل از نصب كف پي وي سي بدانيد چندين سال است كه شركت هايي مانند VINISOL در زمينه طراحي ، شكل ظاهري و استفاده از كفپوش هاي پي وي سي نوآورانه عمل مي كنند ، زيرا هر روز مشتريان در مورد طراحي و سبك فكر بيشتري مي كنند ، بنابراين علاوه بر ويژگي هايي كه از قبل در مورد كيفيت و نگهداري كفپوش ها مي دانيم ، افراد به دنبال طراحي هاي چشمگير متناسب با روند لحظه اي هستند ، تا فضايي دنج و آوانگارد داشته باشند. با ايده سازگاري در فضاها و نيازهاي مختلف ، ما پيشنهادهايي را براي كف با ظاهري زيبا و سازگاري آسان ايجاد كرده ايم ، جايي كه مي توانيد كاشي در قالب هاي مختلف ، كف وينيل رول ، فرش يا كف در LVT يا SPC Laminclick ، ​​هر كدام را پيدا كنيد يكي از آنها در رنگ ها و بافت هاي مختلف است تا بتوانيد فضاي روياهاي خود را ايجاد كنيد. شما مي توانيد طرح هاي صاف يا بافتي را در رنگ هاي مختلف تا تقليد از چوب ، سراميك يا سنگ مرمر و ساير موارد با سايه هاي مختلف مانند مات ، براق ، پير و غيره پيدا كنيد.

2. سطح مقاومت و دوام با توجه به استفاده و نياز
براي هر بار استفاده ، گزينه كفپوش وينيل وجود دارد و يك طبقه بندي بين المللي وجود دارد كه نسبت به ميزان ترافيكي كه مقاومت مي كنند ، آنها را سفارش مي دهد. كف وينيل به لطف جز poly پلي وينيل كلرايد (PVC) از دوام بالايي برخوردار است كه علاوه بر ايجاد بالشتك در هر مرحله ، باعث كاهش ارتعاشات و راحتي مي شود. بسته به فضايي كه مي خواهيد از آن استفاده كنيد ، مناسب است كه از نوع خاصي از كف استفاده كنيد ، زيرا عليرغم اينكه از PVC ساخته شده است ، پيشنهادهاي مختلفي وجود دارد كه نيازهاي خاص مانند كنترل صدا يا كنترل جريان برق را پوشش مي دهد. لازم به ذكر است كه بارهاي بيش از حد سنگين ، ناهمواري يا نقص در كف پايه يا اشيا sharp نوك تيز مي تواند به كف آسيب برساند ، بنابراين با وجود مقاومت بالا ، بايد هنگام نصب آن احتياط كنيد.

3. نصب آسان
نصب آسان در مقايسه با انواع ديگر كفپوش طرح چوب ، نصب كفپوش وينيل سريع و ارزان است. همچنين مي توان آنها را روي سطوح چوبي ، سراميكي يا بتوني نصب كرد ، به شرط آنكه مراحل نصب هر نوع سطح رعايت شود و سخت ، صاف و كاملاً خشك باشد. بخاطر داشته باشيد كه اگرچه يك نصب سريع است ، اما يك نصب است كه نياز به دانش و فن دارد. بنابراين هميشه بهتر است اين كار توسط يك متخصص خبره انجام شود. نصب كفپوش وينيل روي كف قديمي باعث افزايش ارتفاع كف مي شود و در نتيجه شما نياز به تنظيم درب ها داريد. از طرف ديگر ، ضروري است كه سطح نصب صاف و يكدست باشد تا اطمينان حاصل شود از اتمام و پشتيباني خوب ، حتي جلوگيري از نقص پايه مانند انتقال لرزش يا تغيير شكل به كف وينيل ضروري است. در صورت نياز ، كاشي هاي وينيل به راحتي قابل تغيير هستند ، اما نصب جديد براي اطمينان از نتيجه خوب نياز به اندازه گيري دقيق دارد ، بنابراين در حالت ايده آل اين كار را بايد متخصصان باتجربه انجام دهند.

4. مقاومت در برابر رطوبت
حتي اگر اين كفپوش در فضاي باز نباشد ، با ساير كفپوش ها متفاوت است ، زيرا كف وينيل مقاومت بالاتري در برابر آب دارد ، به شرطي كه به درستي نصب شده باشد. مزيت آن اين است كه نشت آب از طريق اتصالات آن آسان نيست و داراي تخلخل كم هستند ، به اين معني كه PVC آب را جذب نمي كند ، اما اجازه مي دهد تا به راحتي بلغزد.

5. نگهداري و تميز كردن آسان
تميز كردن آسان هنگامي كه توصيه هاي سازنده براي نصب و مراقبت مطابق حرف رعايت مي شود ، مي توانيد

كفپوش پي وي سي خود را بيش از 10 سال دوام دهيد. اگرچه مقاومت بالايي در برابر مايعات ، ساييدگي يا لكه ها دارند ، اما براي حفظ سطح بي عيب و نقص فقط استفاده از محصولات توصيه شده مهم است. به عنوان مثال ، از استفاده از موم معمول خودداري كنيد ، زيرا چسب مي تواند اجرا شود و در نتيجه باعث ايجاد لكه شود. فقط براي كف وينيل بايد از موم مخصوص امولسيون استفاده كنيد. در واقع ، در VINISOL ما مجموعه گسترده اي از محصولات داريم كه مخصوصاً براي نگهداري كف وينيل ساخته شده اند ، بنابراين اگر در مورد اينكه كدام محصول را استفاده كنيد س haveالي داريد ، مي توانيد براي مشاوره با ما تماس بگيريد. مهم است كه بدانيد هر گونه نشت در كف وينيل شما با يك پارچه مرطوب تميز مي شود ، و آنها را براي استفاده در حمام ، آشپزخانه يا مكانهايي كه كودكان ، سالخوردگان و / يا حيوانات خانگي در آن زندگي مي كنند مناسب مي كند. اگر لكه اي ظاهر شد كه هنگام پاك كردن با پارچه مرطوب از بين نرود ، از اسفنج ظريف استيل استفاده كنيد و آن را روي لكه پاك كنيد. اين فرايند بايد گهگاه و به آرامي انجام شود تا از ايجاد خراش روي سطح جلوگيري شود.

6. وزن سبك
نصب كف وينيل به طور قابل توجهي وزن سازه را افزايش نخواهد داد ، همانطور كه در ساير انواع كف نيز اتفاق مي افتد ، بنابراين احتمال سايش معماري به دليل وزن حداقل است. اين عامل در سادگي نصب و حمل و نقل آن نيز تأثيرگذار است.

7. تغيير رنگ در نور مستقيم خورشيد
9 نكته اي كه بايد در مورد كفپوش هاي پي وي سي بدانيد اين احتمال وجود دارد كه شدت رنگ با گذشت زمان متفاوت باشد ، خصوصاً اگر به آن نور مستقيم خورشيد داده شود يا در اثر درجه حرارت زياد قرار بگيريد ، زيرا به ياد داشته باشيد كه ما در مورد يك كف پلاستيكي صحبت مي كنيم و بنابراين مقاومت در برابر گرماي شديد كم است.

8. كم هزينه
كف وينيل به لطف اجزاي سازنده و نصب و نگهداري آسان آن و در مقايسه مستقيم با دوام و ضمانت آن ، از نظر اقتصادي مقرون به صرفه است ، خصوصاً در مقايسه با كفهاي ساخته شده از مواد طبيعي مانند سنگ يا چوب.

9. انواع استفاده ها
نمايش هاي مختلف كف هاي ساخته شده از PVC اين امكان را مي دهد تا در مكان هاي نامحدودي استفاده شود ، با اين حال نيازهاي هر مكان ممكن است به كفهايي با ويژگي هاي خاص نياز داشته باشد. مثلا 5 گام ساده براي نگهداري از كفپوش رولي را حتما بخوانيد

كفپوش رول وينيل را براي مناطقي انتخاب كنيد كه به سطح بالايي از سنگ فرنگي نياز دارند ، براي مراقبت هاي بهداشتي يا آموزش عالي هستند و در صورت تركيب مي توانند طرح هاي چشم نوازي را ايجاد كنند. در مورد كفپوش رول مخصوص - رسانا - مكانهايي كه بايد جريان برق كنترل شود (اتاقهاي عمل ، اتاق كامپيوتر ، مراكز تماس و غيره) س Askال كنيد.
فرش هايي را براي تزئين هتل ها يا دفاتر انتخاب كنيد ، اينها قطعات مدولار هستند كه با هم جمع مي شوند تا به راحتي در فضاهاي مختلف تنظيم شوند. فرش ها در بافت ها ، الگوها و رنگ هاي متنوعي وجود دارند.
كاشي هاي وينيل - محصولات اصلي ما - را براي دكوراسيون مسكوني ، مهد كودك ها ، مدارس ، اماكن تجاري و صنعتي ، بيمارستان ها يا حتي مناطق ورزشي انتخاب كنيد. اين طرح ها در قالب ها و بافت هاي مختلفي مانند سنگ مرمر ، بتن يا چوب يافت مي شوند ، ساير طرح ها در رنگ هاي مختلف ارائه مي شوند تا به دلخواه شما تركيب شوند.
كف هاي LVT يا SPC Laminclick را براي تزئين فضاها به شكلي ظريف و دنج انتخاب كنيد ، اين كفپوش ها ظاهري مشابه چوب دارند ، در برابر آب مقاوم هستند و علاوه بر اين ، ترموستاتيك هستند. مواد آنها باعث گرمتر شدن و انتشار كمتر صدا مي شود ، علاوه بر اين با هم مونتاژ مي شوند.
قبل از دويدن براي خريد هر طبقه براي بازسازي فضاهاي خود ، فراموش نكنيد كه ليستي از نيازهايي را كه بايد پوشش دهيد در نظر بگيريد ، مطمئناً اين مشخصات در انتخاب بسيار كمك خواهد كرد. علاوه بر اين ، تنوع رنگ و بافت ارائه شده توسط كف وينيل براي ايجاد فضاهاي زيبا ، با كمترين هزينه ، ماندگاري بيشتر و با كاربردهاي متنوع كه دريچه اي براي خلاقيت شماست ، ضروري است.

منبع 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.